Home.................Plan $$..............-Produk................Company................ Login ahli.................. Daftar Ahli

Sabtu

PRODUK

PRODUK HYPROBULKSMS


hyprobulk SMS adalah merupakan satu sistem hebahan sms secara pukal (bulk) melalui Internet,Satu alternatif dalam hebahan kepada kumpulan.

Sistem hyprobulksms ini boleh di gunakan untuk tujuan promosi, pengiklanan dan hebahan kepada kumpulan yang Anda sasarkan.

Sistem sms pukal ini sangat menjimatkan berbanding kos sms biasa.Selain khidmat sms,Anda juga boleh menghantar MMS,WAP PUSH,FLASH MESSAGE kepada semua Rangkaian telekomonikasi tempatan & antara bangsa dengan satu kadar rata serendah 9 sen.

SIAPA YANG MEMERLUKAN BULK SMS?

Perkhidmatan Bulk sms sangat efektif dalam proses hebahan.Ia akan memberikan Advantage kepada golongan PENGUSAHA / PERNIAGAAN misalnya, untuk memberi tahukan tentang produk baru kepada pelanggan.

Pihak sekolah juga sudah tidak lagi menghantar surat melalui anak-anak mereka, melalui sistem ini,semua Info boleh di hantar terus kepada Ibu Bapa dengan sekali KLIK.

Anda juga boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk jemputan majlis, Ucapan hari perayaan dan sms harian hanya dengan sekali KLIK.

PAKEJ SISTEM HYPROBULK SMS

PAKEJ KREDIT SMS

Pakej kredit sms yang di tawarkan oleh Hyprobulk sms:

PAKEJ A : 500 SMS = RM75 (15 Sen/SMS)

PAKEJ B : 1000 SMS = RM120 (12 Sen/SMS)

PAKEJ C : 2000 SMS = RM220 (11 Sen/SMS)

PAKEJ D : 3000 SMS = RM300 (10 Sen/SMS)

PAKEJ E : 4000 SMS = RM360 (9 Sen/SMS)

Cara Guna sistem HyprobulkSMS :

Sila klik untuk mengetahui ke gunaan :

. Penghantaran SMS

. Penghantaran MMS . Penghantaran Business Card

. Penghantaran SMS Kempen

. Cara Menambah Sender ID

. Cara Menjadual SMS / Reminder SMS

. Cara Import Contact Dari Handphone Ke Sistem

. Penghantaran SMS Kumpulan

. Cara Guna Sistem Tell Me Feedback